lunes, 25 de noviembre de 2013

Taula de llum


Holaaa! Avui us vull ensenyar un projecte que em corria pel cap des del Juny. Va ser al curset de les emocions a Blanquerna amb l’Eva Ribot, que em van entrar mil ganes de fer tot tipus de materials. L’Eva és una artista i encomana les ganes de fer coses genials com la taula de llum.
Gràcies al meu pare la vaig poder fer i us vull ensenyar quuuantes possibilitats té!

1.    Pintem llum!






Com la platja que tinc més aprop està formada per moltes pedretes vaig decidir comprar sorra al Jardilan i com es decorativa hi havia de colors, vaig triar el color negre.

 2.    Mirem radiografies

Una taula de llum pot anar perfecte per a mirar radiografies. Jo he rebuscat per casa i he fet la prova!






Aquesta última sóc jo, sisi la meva primera foto ;)



3.    Calquem i resseguim (grafisme...)


Foto agafada del taulell de Pinterest de fer de Mestres.


4.    Teatre d’ombres xineses

Li he posat unes potetes a la caixa per a que es pugui aguantar així:



Podeu trobar moooltes més idees al taulell de Pinterest del blog Fer de mestres.
http://www.pinterest.com/ferdemestres/taula-de-llum/


Com ho he fet?

Caixa de vins de fusta.
Posar un parell de florescents a dins, fent les connexions oportunes (gràcies papa).
Posar un paper tipo vegetal per a que no es transparentessin els fluorescents (també podeu posar un metacrilat translúcid)


Cargolar una planxa de metacrilat.
I finalment fer la safata a mida per les activitats com la de Pintem llum.
La safata com heu vist es pot posar i treure i s’aguanta mitjançant uns pestells.


Espero que us hagi agradat ;)

7 comentarios:

  1. molt guay per fer amb nens i que sempre hi puguin jugaar d'una manera o altre... si mires el blog de paramipequeconamor vuras que aquest nen te una taula de llum i juga de maneres infinites fesli un cop d'ull ja vuras:)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Judith és veritat quina passada de taula de llum té aquest nen! Gràcies!

      Eliminar
  2. Quina passada Laia, es un molt bon invent i econòmic ja que te¡'l pots fer tu mateixa. Segur que intentaré fer-lo algun dia. Un petunas!

    ResponderEliminar
  3. I love it!! I want one too!!!
    I'm really enjoying reading your blog ;)

    ResponderEliminar
  4. M'encanta!! A on vas comprar la safata a mida?

    ResponderEliminar