lunes, 10 de febrero de 2014

This is amazing!

Ahhhh! A vegades em falta vocabulari per transmetre-li a la mare el que al·lucino amb els llocs nous on em porten. Estic super sorpresa de la quantitat d'activitats xules, gratuïtes, boniques i enriquidores que hi ha pels nens aquí!  Uuuau mai ho hagués dit!

Si ja vaig al·lucinar l'altre dia a la biblioteca, avui he al·lucinat al poliesportiu. Resulta que cada matí habiliten un trosset de la pista pels nens i allà hi ha tot de material de psicomotricitat.  És joc lliure, això sí, amb els pares. Hem sembla genial! És com oferir als pares un tros d'escola on pots anar tu amb el teu fill i tenir a l'abast un material que no es pot tenir a casa. 

Com he al·lucinat tant he començat a fer fotos amb el mòbil. Ja veureu que el material no és nou, ni es el més innovador del món. El que m'ha agradat és el concepte d'espai obert a tothom que vulgui assistir amb els seus fills de 0 a 3 anys per gaudir d'unes instal·lacions. Per finalitzar la monitora que estava per allà ha fet una activitat de relaxació per a tots. Uau, uuuauu i uuauu! jajajaja











I sabeuuu el que m'ha agradat més més més? Que cada dilluns he de venir aquí amb la nena soles a passar el matí! Ooouuuhh yeahhh! 

Petonets!

1 comentario:

  1. jo tmb penso que guaaaau guaau i requeteguuaaa quina pasadaaa!!!! ojalaaaa fessin això aquiii i gratuit clar!!!

    ResponderEliminar