martes, 4 de febrero de 2014

Diari d'una Aupair a UK

Hola !!! Sii! No pensava tenir wifi tan aviat. 
Ja sóc aquí, escrivint des del meu super llit enorme (de gran i d'alt). 

Avui ha estat un dia increïble i no podia anar-me a dormir sense explicar-vos 4 coses.
He pensat que si ho deixo per més tard desprès confondré moments d'altres dies amb avui. Així que el meu dia ha començat a les 3:30 de la matinada, quan m'he llevat per arreglar-me i arribar amb temps a l'aeroport. 

M'he sorprès a mi mateixa, ni nervis, ni pors! Guau sóc una valenta! jajaja Jo crec que ho tenia tan clar que sabia que el millor estava per passar. 

En el trajecte han succeït moltes aventures, passar per la duana especial d'UK, fer una amiga a l'avió a la que he acabat calmant perquè no passes por al enlairar-nos, arrossegar la meva maleta per tot l'aeroport fins l'estació de tren, tenir el primer contacte anglès jugant-me la vida comprant el bitllet de tren, agafar un tren i anar en primera classe (Ups, m'he adonat desprès, però el revisor tampoc m'ha dit res jijiji) trobar un àngel que m'ha baixat la maleta en unes escales que estaven destinades a que baixes rodant amb la maleta per davant, agafar un altre tren... and finally the next station is Winchester. 

Ahhh! Aquí si que m'han vingut els nervis/il·lusió. Sabia que anava a conèixer el meu futur i que aquells primers minuts m'explicarien com passaria els tres pròxims mesos. 

Al meu cap només hi havia dos premisses Café Destino i un cotxet doble vermell. I allà estaven dins del Café Destino amb el super cotxet de dues places. Amb un somriure d'orella a orella, uns ulls blaus increïbles i amb un petit pom de margarides liles a la mà, la petita deia Loiaa is for you!! Welcome! Enamorament al instant! 

Desprès hem arribat a casa, tal i com ho havia examinat per Google Maps, perfecte! jajaj El que no m'esperava per res era la casa tan acollidora! I la meva habitació? Quan l'he vist quasi ploro d'emoció! De 4 parets que té 3 són una vidriera i una d'elles amb vistes al jardí! Ni planejat podria ser millor! 

I així de contenta hem anat a veure el centre i a dinar a un Italià! Desprès hem anat a la Biblioteca Publica a buscar 3 contes per explicar per la nit abans de dormir. Una biblioteca super bonica, amb un espai pels nens molt enriquidor i amb molta facilitat de poder endur-te uns com a préstec.

Per rematar la tarda hem tingut convidats a casa, amigues de la mare amb els seus respectius fills jajaja festa d'Aupair treballant per 6. 

Que per cert he provat el te amb llet (typical british) i... que voleu que us digui.. que no.. que o te o cafè amb llet. Però aquesta barreja a mi no...

Finalment hem sopat a les 7-8 de la "nit", no és tan traumàtic de fet m'ha anat perfecte amb el dia que porto. I per rematar, a què no sabeu a qui ha escollit la peque per a que li expliquessin els 3 contes de la nit? A mi! jaja tot un honor, ella assegura que m'entén i jo al·lucino. 

En definitiva, això pinta molt bé! I m'encanta! 

Good night!  



1 comentario:

  1. eiiii que guaay noo? ha de ser taant mona la peke!!!! disfruta mooolt que si el primer dia ja ha estat aixi de bó imaginat la restaa:)

    ResponderEliminar