domingo, 11 de mayo de 2014

New look!

Bona niit a tots!

Sisi, ja ho veieu nova imatge de la Butxaca. El meu blog canvia com jo, així que tocava un nou aspecte per un nou capítol de la meva vida. 


Aquesta etapa és l'etapa POST-AUPAIR. Com ja sabeu he estat vivint uns mesos a Winchester i l'experiència ha estat increïble! Ara toca recollir i organitzar bé tots els aprenentatges que he adquirit i no oblidar-los mai. 

Us agrada el nou fons? Aquesta fusta de color blau és una foto que vaig fer quan vaig estar a Bournemouth on vaig quedar enamorada de les casetes de la platja. 

Res més, ara que ja estic instal·lada a Barcelona hi hauran noves entrades. Aquest mes estic fent un curset a prisma sobre Programació Neurolingüistica, és molt interessant! Ja us explicaré.

De moment si us ha agradat la nova imatge podeu deixar-me un comentari, o si teniu algun suggeriment o alguna proposta per noves entrades... ENDAVANT! Comenteu! 

1 comentario:

  1. Molt maco queda! El meu color preferir, així dona més gust llegir les teves entrades ! I dintre de poquet... look menorquí :)

    ResponderEliminar