jueves, 27 de marzo de 2014

Songs

Bon día! Aquí us deixo una selecció d'algunes cançons. 


Aquesta la he descobert avui: 
UP UP UP



La Granja de Pepito però versió anglesa. Amb la nena fem un mix i cantem mig en català i mig en anglès. 
OLD MACDONALD HAD A FARM



Aquesta m'agrada per aprendre les parts del cos, la canten a Rhyme time. Aquest vídeo no m'agrada molt però no he trobat una versió millor. 

HEAD SHOULDERS KNEES AND TOES



Cançó molt dolça que li canto al bebito de la family. 

TWINKLE TWINKLE LITTLE STAR



Aquesta versió em sembla una mica UGLY però m'agrada jugar amb la nena amb aquesta cançó perquè anem dient coses i hem de dir el color. Esta bé per relacionar coses de la vida quotidiana amb colors, tot i que he de reconeixer que a mi em costa més que a la nena jajaj 

COLOR SONGS


Hi ha moltes cançons que cantem els dijous al Rhyme time, però que no trobo per internet. Seguiré buscant. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario